Doprava a platba

 

Osobní odběr na pobočkách v Praze
  • Objednávku si lze vyzvednout na jedné z 5 poboček Pražských poboček.
  • Naši profesionální zaměstnanci Vás přivítají, pomohou s Vašimi požadavky a případně vysvětlí funkcionalitu zboží
  • Osobní vyzvednutí je zcela zdarma, neplatíte žádný poplatek za odběr na pobočce.
  • Zboží si můžete vyzvednout do 3 dní od potvrzení, které obdržíte emailem nebo SMS zprávou.
  • Můžete platit kartou nebo hotově přímo na pobočce.

 

Těšíme se na vás na naší pobočce v Praze a budeme se snažit poskytnout vám skvělý zážitek při osobním vyzvednutí vaší objednávky.

 

Doručení - kurýr DPD

  • Pro zasílání zboží využíváme služeb společnosti DPD.
  • Kurýr Vám balíček doručí v rozmezí do 1-2 dnů od odeslání.
  • Informace o zásilce Vám sdělíme prostřednictvím SMS zprávy.
  • Před doručením Vás bude telefonicky kontaktovat kurýr společnosti DPD.
  • Cena přepravy je 110 Kč.
  • Cena dobírky je 30 Kč.
  • Kurýrovi lze platit hotovostně i kartou.
  • Při platbě předem bankovním převodem, nebo on-line kartou dobírku nehradíte.
  • Při platbě předem bankovním převodem Vám s potvrzením objednávky zašleme i údaje k převodu částky. Jakmile bude částka připsána na náš účet, ihned vyexpedujeme zboží na Vámi uvedenou adresu.
  • Při objednávce nad 1.490 Kč je PŘEPRAVNÉ ZDARMA!

 

Doručení - ZÁSILKOVNA

  • Pro zasílání zboží využíváme služeb společnosti Zásilkovna.
  • Společnost nabízí velké množství odběrných míst po celé ČR, ale nabízí i doručení na adresu
  • Jakmile předáme společnosti Zásilkovna zboží k přepravě, okamžitě Vám zašle email s trasovacím číslem.
  • Zásilka bude k dispozici v odběrném místě přibližně do 2-3 dnů od odeslání.
  • Cestu zásilky můžete sledovat online.
  • Ve chvíli, kdy bude balíček připravený na odběrném místě, Vám Zásilkovna pošle SMS a email s heslem k vyzvednutí.
  • K vyzvednutí nepotřebujete doklad totožnosti.
  • Zásilku je nutné vyzvednout do 7 dní od zaslání informace o vyzvednutí. Během vánočního období se může zkrátit doba na vyzvednutí do 5 dnů
  • Na některých odběrných místech lze vyzvedávat zásilku i o víkendech.
  • Cena přepravy je 69 Kč při doručení na výdejní místo, nebo 89 kč při doručení na adresu
  • Při využití služeb Zásilkovna lze platit pouze bankovním převodem, či on-line platební kartou. 
  • Při platbě předem bankovním převodem Vám s potvrzením objednávky zašleme i údaje k převodu částky. Jakmile bude částka připsána na náš účet, ihned vyexpedujeme zboží na Vámi uvedenou adresu.
  • Při objednávce nad 1.490 Kč je PŘEPRAVNÉ ZDARMA!

 

Nákup na splátky - COFIDIS
  • Pokud zvolíte při platbě splátky Cofidis, budete po dokončení objednávka přesměrováni na stránky Cofidis, kde vyplníte potřebné údaje.
  • Více informací najdete zde.

 

Doručení Českou poštou - Balík do ruky 
  • Vaše objednávka bude doručena přímo na Vaši adresu prostřednictvím spolehlivého doručovatele České pošty.
  • Můžete se spolehnout, že Vaše zásilka bude v bezpečí a doručena přímo do Vašich rukou.
  • Za doručení pomocí služby Balík do ruky od České pošty je stanovena pevná cena dopravného ve výši 110 kč.
  • Česká pošta je stabilním dopravcem, který doručuje zásilky kamkoli po celé České republice.

Těšíme se, že vám budeme moci doručit vaši objednávku prostřednictvím spolehlivé služby České pošty - Balík do ruky. Budeme pečlivě sledovat stav vaší zásilky a zajistíme, aby dorazila bezpečně a včas.

 

Doručení do výdejny České pošty - Balíkovna 
  • Vaše objednávka bude doručena na vybrané výdejní místo Balíkovny poblíž Vaší adresy.
  • Můžet si vybrat ze široké sítě výdejních míst, která jsou snadno dostupná a flexibilní pro vyzvednutí zásilky.
  • Cena dopravy prostřednictvím Balíkovny je stanovena na 49 kč.
  • Balíkovna je známá svou spolehlivostí a rychlostí doručování zásilek.
  • Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí na výdejním místě v co nejkratším možném čase.
  • Výdejní místa balíkovny jsou Často otevřena i v odpoledních a večerních hodinách, a to včetně víkendů.
  • Můžete si vybrat nejbližší výdejní místo a vyzvednout zásilku ve vhodném čase pro Vás.

 

Těšíme se, že vám budeme moci doručit vaši objednávku prostřednictvím služby Balíkovna. Sledujte stav své zásilky a připravte se na její snadné vyzvednutí na vybraném výdejním místě.

 

Doručení pomocí  WE|DO POINT a WE|DO BOX

 

  • Vaše objednávka bude doručena na vybrané výdejní místo WE|DO POINT nebo WE|DO BOX poblíž Vaší adresy.
  • Můžete si vybrat z široké sítě výdejních míst, která jsou diskrétní a flexibilní pro vyzvednutí zásilky.
  • Cena dopravy prostřednictvím služeb WE|DO jsou 89 kč za doručení.
  • Výdejní místa WE|DO jsou často otevřena i v odpoledních a večerních hodinách, a to včetně víkendů.
  • Můžete si vybrat nejbližší výdejní místo a vyzvednout zásilku ve vhodném čase pro Vás.

 

Těšíme se, že vám budeme moci doručit vaši objednávku prostřednictvím služeb WE|DO POINT a WE|DO BOX. Sledujte stav své zásilky a připravte se na její snadné vyzvednutí na vybraném výdejním místě.

 
iPhone 16: Jaká je jeho opravitelnost

Apple podniká zásadní kroky směrem k snadnější opravitelnosti svých zařízení Historicky nebyl App...

Servis mobilních telefonů: Opravy zadního krytu, sklíčka kamery a displeje

Úvod do oprav mobilních telefonů  Mezi nejčastější opravy patří výměna zadního krytu, sklíčka ...

Proč oprava mobilu lepší než jeho výměna za nový?

V dnešním rychlém světě se smartphony nedílnou součástí našich denních životů Od komunikace přes záb...

Čištění mobilního telefonu: Kolik bakterií se na něm skrývá a proč je důležité ho pravidelně dezinfikovat

Možná vás to překvapí, ale váš mobilní telefon může být domovem pro mnoho nežádoucích mikrobů a bakt...

Ptáme se technika: Jak probíhají opravy na základní desce?

V dnešním rozhovoru budeme mít možnost nahlédnout do světa oprav mobilních telefonů na úrovni oprav ...

5 Nejčastějších Závad Mobilních Telefonů a Jejich Opravitelnost

Mobilní telefony jsou součástí našeho každodenního života, avšak jako je to s veškerou elektronikou,...

Ptáme se přijímacího technika: Jak probíhá diagnostika u Mobileko

Dnes se zeptáme našeho přijímacího technika Jakuba, na to jak probíhá bezplatná diagnostika. Jedná s...

Funguje Vaše kamera v mobilu správně? Tipy a řešení

Máte dojem že Vaše kamera na telefonu nefunguje správně? Přinášíme Vám seznam tipů, jak vyloučit ch...

Nejčastější dotazy ohledně výměny displeje

Vítejte v našem servisním centru mobilních telefonů! S ohledem na neustále se rozvíjející technologi...

Náš servis mobilních telefonů: Odpovědi na Vaše nejčastější otázky

Náš servis mobilních telefonů: Odpovědi na vaše nejčastější otázky Mobilní telefony jsou v našem k...