Takže se Vám telefon rozbil a máte dilema, zda byste ho měli nechat opravit nebo koupit nový. Je to běžná, pochopitelná otázka, zejména pokud se Vám to stalo poprvé. Mnoho lidí si neuvědomuje, že oprava mobilního telefonu je obvykle jednodušší a cenově dostupnější, než si myslí. Než vyměníte rozbitý telefon za nový, zvažte následující mylné představy o opravě mobilního telefonu.
Mylná představa 1: "Jít do opravny telefonů zruší mou záruku"
Obecně platí, že telefony jsou omezeny na jednoletou záruku, která nese zvláštní omezení. Mnoho záruk se nevztahuje na náhodné škody, jako je rozbitá obrazovka; Proto ve skutečnosti neriskujete záruku. Stejně tak se vás poskytovatel telefonních služeb může pokusit přesvědčit, že váš telefon nelze opravit; Nakonec se snaží Vás donutit, abyste si museli koupit nový. Opravna mobilních telefonů, která nabízí pozáruční opravy, vám může dát klid, když víte, že technici se pokusí opravit Váš telefon - což je v 9 z 10 případů mnohem dostupnější než jeho výměna.
Mylná představa 2: "Oprava telefonu je drahá"
Ačkoli je to považováno za subjektivní záležitost, která se liší v závislosti na umístění, obecně je průměrná cena za opravu iPhonu nebo Samsungu o pětinu až šestinu nižší než při nákupu nového. Vzhledem k neustálé frekvenci používání telefonu, je to poměrně malá cena za opravu telefonu, aby fungoval jako nový.
Mylná představa 3: "Telefon si mohu opravit sám"
Domácí oprava může být lákavá, zvláště když si můžete koupit díly online. Ve většině případů ale pak v zoufání navštívíte servis s Žádostní o pomoc. Oprava smartphonu není složitá, ale vyžaduje trpělivost a velmi stabilní ruce. Domácí oprava často dokonce vede k dalším závadám, než s jakými telefon začal. Pokud nejste naprosto jisti tím, co děláte, je doporučeníhodné vyhnout se domácím opravám a nechat technické aspekty a řešení problémů profesionálům.