Co dělat v takové situaci?
V případě nekorektní funkčnosti telefonního reproduktoru je vždy nejlepší zanést mobilní telefon do našeho servisního střediska. A jaký lepší servis si vybrat, než Mobileko? Jsme jedním z nejlepších středisek na opravu poruch zahrnujících i různé modely Samsungu, ale i iPhone, Xiaomi, a dalších. Zabýváme se většinou poruch, a to včetně těch, které se týkají sluchátka.
Oprava může být i jednoduchá
Důvodů, proč je horní reproduktor nefunkční může být hned několik. Jelikož jde o relativně otevřený prostor, sluchátko se časem zanáší. Nejvíce v tomto směru pobere ochranná síťka tohoto sluchátka. Která se může po absorbaci enormního počtu nečistot zneprůchodnit, a tudíž se může zdát, že sluchátko je nefunkční. V některém počtu případů se ale může být potřeba jen sluchátko vyčistit, a to za pomoci speciálních ultrazvukových čističů a roztoků. To vše v našem servisu Mobileko rádi zjistíme a provedeme.
Jakých modelů se uvedené potíže mohou týkat?
Problémy s telefonními reproduktory se mohou týkat značek a modelů Samsung Galaxy , Apple iPhone , Xiaomi , Vivo , Google Pixel , ale třeba i modelů Sony či dalších neuvedených značek.
Jak poznat, je li sluchátko poškozené, či jen znečištěné?
Poškozené sluchátko
- Při hovoru není vůbec slyšet protistrana
- Volající ve sluchátku chraptí (pokud nechraptí přímo volající)
- Zvuk při volání vypadává
- Telefonní reproduktor chvilku funguje, pak přestane fungovat.
Možné nečistoty
- Protistrana je při hovoru slyšet velmi potichu
Nesnažte se potíže vyřešit svépomocí!
Pokud něco nefunguje správně, byť s podezřením na pouhou nečistotu, vždy využijte našich servisních služeb. Při neodborném čištění nebo zásahu hrozí vážné a neopravitelné poškození telefonu! Proto by měl veškeré úkony vždy vykonávat servisní a certifikovaný technik MobilekoExistují různé důvody, proč sluchátko nefunguje, a příčina nemusí být přímo závadou, ale třeba i nastavení.
Proto než k nám přijdete, není na škodu vyzkoušet několik věcí, abyste se ujistili, že jste svůj mobilní telefon správně nastavili.
Kontrola hlasitosti
Nejdříve se podíváme na nastavení hlasitosti. Ověřte si, zda Váš mobilní telefon není tichém režimu nebo režimu vibrací. Je to nejen první a základní krok, který je třeba udělat, ale též společný bod, od kterého se odvíjí další možnosti.
Provedení zkušebního hovoru
Zkuste zavolat někomu nebo svému poskytovateli mobilní sítě a zkontrolujte hlasitost. V případě potřeby můžete zvýšit hlasitost na maximum.
Provádění hlubšího zkoumání
Zkontrolujte, zda se tento jev „žádného zvuku“ v reproduktoru vyskytuje stále, kdekoli a kdykoli nebo jen za určitých okolností a podmínek. Nabízíme Váme detailní diagnostiku Vašeho telefonu zdarma na našich Mobileko pobočkách v Praze, nebo můžete využít možnosti svozu po celé ČR zdarma.
Co když zjistíte podmíněné problémy?
Můžete se stát, že problém s ušním reproduktorem nastává jen za specifických podmínek. V tom případě, zkuste aktualizovat software nebo operační systém tak na nejnovější verzi.
Nebuďte příliš dobrodružní, pokud nic nefunguje. Můžete to jen zkomplikovat! Vyhledejte pomoc odborníka na mobilní telefony! My v Mobileku Vám poskytneme vše, co je potřeba k vyřešení problému.
Pro další podrobnosti nám zavolejte na číslo +420 733 399 899.