Chystáte se odeslat svůj telefon k opravě prostřednictvím našeho svozu? Připravili jsme pro vás několik tipů, jak zajistit hladký průběh celého procesu a ochránit váš telefon během přepravy.
1. Vypněte budíky a zvuky
Než telefon odešlete, zkontrolujte, že jsou všechny nastavené budíky a zvuky vypnuté. Pokud telefon začne zvonit během přepravy, může to být nepříjemné pro pracovníky zásilkovny nebo přepravní společnosti.
2. Odeberte heslo nebo jej přiložte k telefonu
Pokud má telefon rozbitý displej nebo jiný problém, který nám brání v jeho testování, odeberte zámek obrazovky, nebo heslo napište a přiložte k telefonu. Abychom mohli provést výstupní testy a ověřit funkčnost zařízení, je důležité mít k němu přístup.
3. Telefon zašlete ve vystlané krabičce
Pro maximální ochranu doporučujeme zaslat telefon ve vystlané krabičce. Telefony, které nám přijdou jen v bublinkové obálce, mohou dorazit poškozené. Ujistěte se, že je zařízení dobře chráněno proti nárazům.
4. Kód pro zásilkovnu napište na balíček
Pokud zasíláte telefon přes Zásilkovnu, doporučujeme napsat kód přímo na balíček. Pokud jste obdrželi štítek k vytištění, nalepte jej na balíček. Ulehčíte tak proces odesílání a předejdete zbytečným komplikacím na výdejně.
5. Objednejte si příslušenství přímo k opravě
Pokud potřebujete nové ochranné sklo, pouzdro nebo jiné příslušenství z našeho e-shopu Mobileko.store, stačí nám napsat. Zboží vám můžeme zaslat společně s opraveným telefonem a ušetříte tak na poštovném. Navíc vám můžeme sklo nebo folii rovnou nalepit!
6. Zálohujte svá data
Nezapomeňte před odesláním telefonu provést zálohu vašich důležitých dat. Ačkoli bez souhlasu zákazníka do dat nezasahujeme, vždy je lepší mít zálohu Vašich dat. Ať už pro případ nutného a Vámi odsouhlaseného přehrání softwaru který by řešilo daný problém, nebo třeba i kvůli možné ale nepravděpodobné nehodě při přepravě.
Kontaktujte nás
Máte dotazy ohledně opravy nebo zaslání telefonu? Kontaktujte nás a rádi vám poradíme.