Mobileko, Praha 1, Spálená
- Spálená 88/13,
110 00 Praha 1 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So-Ne: 10:00 - 19:00- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 2, Vinohrady
- Rumunská 11/18,
120 00 Praha 2 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Ládví
- Střelničná 1660,
182 00 Praha 8 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Karlín
- Thámova 132/28,
186 00 Praha 8 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 8:30 - 19:00
So-Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Černý most
- Stanice metra Černý most (u východu z metra nad autobusovým nádražím)
Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00-19:00
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Detailní popis produktu
Určení neznámé závady telefonu se provádí na základě diagnostického testu zařízení naším technikem.
- Diagnostiku mobilního telefonu u nás vždy provádějí zkušení a certifikovaní technici.
- Zjištění závady je zcela bezplatné a to bez dalších podmínek.
- Po určení konkrétního problému v telefonu Vás bude kontaktovat náš specialista s cenovým návrhem opravy.
- Pokud se Vám oprava nebude zdát rentabilní, jednoduše si přístroj bezplatně vyzvednete.
V jakých případech se provádí diagnostika?
- Mobilní telefon se bez zjevné příčiny nezapíná.
- Telefon mohl být vystaven neznámé tekutině.
- Po pádu přístroj nijak nereaguje, není zcela jasné co by mohlo být příčinou.
- Mobil vykazuje nestandardní chování při používání jako například: náhodné restarty, vypínání, problikávání, zpomalení telefonu, nadměrná spotřeba energie, zavirování a podobné.
Užitečné odkazy a doporučení:
Seznam opravovaných značek a modelů ?
V tomto kořenovém seznamu si můžete vybrat Váš model a značku a podle toho vybrat konkrétní opravu kterou potřebujete.
Jak postupovat v případě vytopení telefonu ?
Krok po kroku co dělat bezprostředně po vytopení telefonu.
Co vyzkoušet doma, pokud se telefon nezapíná ?
Další možnosti příčiny, pokud se telefon nezapíná.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Rezervace pro žádnou z nabízených oprav není nutná. Vaši opravu můžete vyřešit rovnou na pobočce. Případná rezervace termínu ale může urychlit daný servisní úkon, a to s ohledem na vytížení dané pobočky.
U některých modelů konkrétních značek telefonů je možná oprava na počkání, tedy do 60 minut. V případě ostatních značek je 80% mobilních telefonů opraveno ve stejný den. Pro jistotu opravy ve stejný den doporučujeme se zastavit v dopoledních hodinách. Tak budete mít jistotu, že bude Váš mobil odpoledne opravený a připravený k vyzvednutí.
Ano! Nabízíme po celé ČR svoz telefonu na opravu zdarma. Přímo v menu vyberte opravu kterou si přejete a po kliknutí na tlačítko “objednat svoz opravy”. Můžete využít bezplatný svoz přes Zásilkovnu, kde Vám pošleme kód se kterým můžete Váš telefon odeslat k nám na opravu. Alternativně nabízíme i svoz DPD, kde by vyzvedl telefon kurýr přímo u Vás doma.
Zde závisí hlavně na samotném dopravci jak rychle nám balíček doručí. Ve většině případů máme ještě ten samý den telefon opravený a hned odesíláme nazpět. V případě zásilkovny je doba opravy včetně svozu a doručení v rámci 3-5 dní. U DPD jsou to 3-4 dny
Při běžných opravách do dat telefonu nijak nezasahujeme, tudíž všechna data zůstanou. Výjimkou jsou opravy které se týkají softwaru. Pokud by hrozila ztráta dat, kolegové by Vás předem informovali, než by takový úkon provedli.
Pokud máte závadu, kterou nelze ani hned na pobočce specifikovat a zjistit, přichází na stranu diagnostika zařízení, kterou ručně provádí sám technik. Jelikož diagnostika probíhá manuálním testováním a zkoušením, může ve složitějších případech zabrat i několik dní. Po zjištění konkrétní závady přístroje Vás budeme kontaktovat s případným odsouhlasením závady a následnou opravou. Pokud budete souhlasit s opravou a cenovou nabídkou, telefon opravíme. Pokud by pro Vás oprava již nebyla rentabilní, telefon byste si bezplatně vyzvedl/la na naší pobočce Mobileko.
U nás vždy uhradíte opravu až na samém konci a to když si telefon přebíráte na pobočce po Vašem otestování. Teprv poté, pokud jste spokojen/a, tak uhradíte potřebnou opravu. V našem servisu vždy platíte pouze za výsledek a vždy až poté co je oprava úspěšně provedena.
Cena opravy zahrnuje vyměněný díl, pracovní úkon technika a materiály s prací spojené a samozřejmě daň. Žádné skryté poplatky nejsou součástí. Pokud by Váš telefon vyžadoval opravu jinou, než ta co byla původně smluvená, nejprve bychom Vás kontaktovali s dotazem, zda li ji můžeme provést.
eshopheader
Mobileko, Praha 1, Spálená
- Spálená 88/13,
110 00 Praha 1 -
So-Ne: 10:00 - 19:00 - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 2, Vinohrady
- Rumunská 11/18,
120 00 Praha 2 -
So, Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Ládví
- Střelničná 1660,
182 00 Praha 8 -
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Karlín
- Thámova 132/28,
186 00 Praha 8 -
So-Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Černý most
- Stanice metra Černý most (u východu z metra nad autobusovým nádražím)
-
So-Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Možnost objednání svozu po celé ČR
- bezplatné vyzvednutí
- pojištěná zásilka
- doručení kurýrem nebo na výdejní místo