Oprava sluchátko - Galaxy J3 2016 (J320F)
Detailní popis produktu
Chrčí nebo úplně přestalo fungovat sluchátko ve Vašem telefonu SAMSUNG GALAXY J3 2016 (J320F)?
Slyšíte špatně, co Vám říká osoba na druhé straně?
Co s tím?
Telefon nám zaneste na jednu z našich poboček, nebo nám ho pošlete poštou.
Jak proběhne oprava?
- Nejprve zcela zdarma provedeme diagnostiku, abychom se ujistili, že jde o závadu sluchátka.
- Vadné sluchátko vyměníme.
- Pakliže by se jednalo o jinou vadu, budeme Vás kontaktovat ohledně možného řešení.
Pokud s nabídkou nebudete souhlasit, vrátíme Vám bezplatně telefon. - Po opravě Vás budeme neprodleně kontaktovat s informací o vyzvednutí.
Pokud jste zdaleka, telefon Vám zašleme zpět.
Nejčastější dotazy
Přijdu při opravě sluchátka o svá data v telefonu?
- Nemusíte se obávat, při této službě nepracujeme se softwarovou stránkou, pouze s technickou.
Všechna data během opravy zůstanou zachována. Pokud by byla vaše data ohrožena, určitě Vás budeme kontaktovat.
Je nutné se předem objednat?
- Není nutné se předem objednávat.
Co všechno zahrnuje cena?
- Cena je konečná. V ceně je započítaný použitý materiál, práce i daň.
Budu mít po opravě ve svém telefonu originální díl?
- Ano, k výměně používáme pouze originální díly nejvyšší kvality.
Kde vás najdu?
Nejsem z Prahy. Je i tak možné, že mi telefon opravíte?
- Ano, telefon nám můžete zaslat na adresu Mobileko, Spálená 88/13, Praha 1, PSČ 110 00.
- K telefonu nám prosím připište své jméno, adresu, telefonní kontakt či email a jaký druh opravy požadujete.
- Telefon opravíme a obratem zašleme zpět.
Zapůjčíte mi náhradní telefon než proběhne oprava?
- Ano, rádi Vám zapůjčíme náhradní telefon.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář