Mobileko, Praha 1, Spálená
- Spálená 88/13,
110 00 Praha 1 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So-Ne: 10:00 - 19:00- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 2, Vinohrady
- Rumunská 11/18,
120 00 Praha 2 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Ládví
- Střelničná 1660,
182 00 Praha 8 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00 - 19:00
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Karlín
- Thámova 132/28,
186 00 Praha 8 Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 8:30 - 19:00
So-Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Černý most
- Stanice metra Černý most (u východu z metra nad autobusovým nádražím)
Otevírací doba:
Zavřeno
Po-Pá: 9:00-19:00
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno- E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Detailní popis produktu
Porouchala se Vám základní deska?
Telefon se nechce vůbec zapnout?
Rozbilo se Vám mikroschéma či audio čip v telefonu?
Pokud jste si alespoň na jednu z těchto otázek odpověděli ANO, navštivte nás a my Vám telefon opravíme.
Jak se může projevit vada na základní desce?
Poruchy na základní desce telefonu laik vůbec nemusí poznat.
Je možné, že se Vám telefon nezapíná, přestal reagovat, opakovaně se restartuje, nabíjení i po opravě nejde moc dobře, nefunguje fast charge dobíjení nebo třeba přestal fungovat mikrofon se sluchátkem najednou.
K poruše základní desky dochází často i po vytopení telefonu.
Pokud se něco podobného projeví na Vašem telefonu, neváhejte nás navštívit. Nabízíme Vám opravy audio čipu, mikroschéma napájení a další.
Jak oprava probíhá?
- telefon nám předáte
- technikovi na pobočce přiblížíte, co nejvíce daný problém
- co nejdříve proběhne kompletní diagnostika zařízení, která odhalí příčiny poruchy základní desky
- po diagnostice Vás bude technik kontaktovat s výsledkem a navrhne schůdné řešení
- pokud budete souhlasit, přístroj na Vaše svolení opravíme
- pokud nebudete chtít telefon opravit, můžete si ho bezplatně vyzvednout, nebo Vám ho zašleme zpět
Nejčastější dotazy
Přijdu při opravě základní desky o svá data v telefonu?
- Při této opravě je nutné si data z telefonu zálohovat.
Musím se předem objednat?
- Není nutné se předem objednávat.
Jak dlouho trvá oprava?
- Oprava může trvat cca 2-3 dny i s diagnostikou.
Kde vás najdu?
Nejsem z Prahy. Je i tak možné, že mi telefon opravíte?
- Ano, telefon nám můžete zaslat na adresu Mobileko, Spálená 88/13, Praha 1, PSČ 110 00.
- K telefonu nám prosím připište své jméno, adresu, telefonní kontakt či email a jaký druh opravy požadujete.
- Telefon opravíme a obratem zašleme zpět.
Zapůjčíte mi během opravy náhradní telefon?
- Ano, rádi Vám telefon zdarma zapůjčíme.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Rezervace pro žádnou z nabízených oprav není nutná. Vaši opravu můžete vyřešit rovnou na pobočce. Případná rezervace termínu ale může urychlit daný servisní úkon, a to s ohledem na vytížení dané pobočky.
U některých modelů konkrétních značek telefonů je možná oprava na počkání, tedy do 60 minut. V případě ostatních značek je 80% mobilních telefonů opraveno ve stejný den. Pro jistotu opravy ve stejný den doporučujeme se zastavit v dopoledních hodinách. Tak budete mít jistotu, že bude Váš mobil odpoledne opravený a připravený k vyzvednutí.
Ano! Nabízíme po celé ČR svoz telefonu na opravu zdarma. Přímo v menu vyberte opravu kterou si přejete a po kliknutí na tlačítko “objednat svoz opravy”. Můžete využít bezplatný svoz přes Zásilkovnu, kde Vám pošleme kód se kterým můžete Váš telefon odeslat k nám na opravu. Alternativně nabízíme i svoz DPD, kde by vyzvedl telefon kurýr přímo u Vás doma.
Zde závisí hlavně na samotném dopravci jak rychle nám balíček doručí. Ve většině případů máme ještě ten samý den telefon opravený a hned odesíláme nazpět. V případě zásilkovny je doba opravy včetně svozu a doručení v rámci 3-5 dní. U DPD jsou to 3-4 dny
Při běžných opravách do dat telefonu nijak nezasahujeme, tudíž všechna data zůstanou. Výjimkou jsou opravy které se týkají softwaru. Pokud by hrozila ztráta dat, kolegové by Vás předem informovali, než by takový úkon provedli.
Pokud máte závadu, kterou nelze ani hned na pobočce specifikovat a zjistit, přichází na stranu diagnostika zařízení, kterou ručně provádí sám technik. Jelikož diagnostika probíhá manuálním testováním a zkoušením, může ve složitějších případech zabrat i několik dní. Po zjištění konkrétní závady přístroje Vás budeme kontaktovat s případným odsouhlasením závady a následnou opravou. Pokud budete souhlasit s opravou a cenovou nabídkou, telefon opravíme. Pokud by pro Vás oprava již nebyla rentabilní, telefon byste si bezplatně vyzvedl/la na naší pobočce Mobileko.
U nás vždy uhradíte opravu až na samém konci a to když si telefon přebíráte na pobočce po Vašem otestování. Teprv poté, pokud jste spokojen/a, tak uhradíte potřebnou opravu. V našem servisu vždy platíte pouze za výsledek a vždy až poté co je oprava úspěšně provedena.
Cena opravy zahrnuje vyměněný díl, pracovní úkon technika a materiály s prací spojené a samozřejmě daň. Žádné skryté poplatky nejsou součástí. Pokud by Váš telefon vyžadoval opravu jinou, než ta co byla původně smluvená, nejprve bychom Vás kontaktovali s dotazem, zda li ji můžeme provést.
eshopheader
Mobileko, Praha 1, Spálená
- Spálená 88/13,
110 00 Praha 1 -
So-Ne: 10:00 - 19:00 - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 2, Vinohrady
- Rumunská 11/18,
120 00 Praha 2 -
So, Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Ládví
- Střelničná 1660,
182 00 Praha 8 -
So: 10:00 - 19:00, Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Praha 8, Karlín
- Thámova 132/28,
186 00 Praha 8 -
So-Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Mobileko, Černý most
- Stanice metra Černý most (u východu z metra nad autobusovým nádražím)
-
So-Ne: zavřeno - E-mail: info@mobileko.cz
Infolinka: +420 733 399 899
Možnost objednání svozu po celé ČR
- bezplatné vyzvednutí
- pojištěná zásilka
- doručení kurýrem nebo na výdejní místo