Výměna konektor nabíjení - Galaxy S9 (G960F)

11 hodnocení
1 090 Kč 900,80 Kč bez DPH
Doba opravy: Bleskově.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Musím tlačit na kabel nabíječky, aby se telefon začal nabíjet.

Telefon se po připojení na nabíječku nenabíjí.

Nefunguje mi nabíjení mobilu Galaxy S9 (G960F).

Co s tím?

Nabíjení může přestat fungovat hned z několika důvodů.

Může být zanesený USB port špínou, (USB port = část telefonu, kam zasouváte kabel nabíječky), nebo je rozbitá nabíječka či její kabel. Je možné, že Vám přestává fungovat baterie.

S největší pravděpodobností se ale rozbil USB port. Může se rozbít vlivem dlouhodobého užívání. Někdy se stane, že se snažíte vší silou zasunout kabel nabíječky do telefonu, ale neuvědomíte si, že je opačně, pak se může port poškodit.

Ať je to jakkoli, navštivte nás nebo nám zašlete svůj telefon. Naši specializovaní technici už zjistí, kde je problém a telefon Vám po konzultaci opraví

Nejčastější dotazy

Nejsem si jistý/á, že je problém v konektoru. Co mám dělat?

  • Nemusíte se obávat. Každý telefon před opravou zcela zdarma podrobíme diagnostice, abychom zjistili pravou příčinu poruchy.

Přijdu při opravě konektoru o svá data v telefonu?

  • Nemusíte se obávat, při této službě nepracujeme se softwarovou stránkou, pouze s technickou.
    Všechna data během opravy zůstanou zachována. Pokud by mělo dojit k jejich ztrátě, budeme Vás kontaktovat.

Je nutné se předem objednat? 

  • Není nutné se předem objednávat.

Co všechno zahrnuje cena?

  • Cena je konečná. V ceně je započítaný použitý materiál, práce i daň.

Budu mít po opravě ve svém telefonu originální díl?

  • Ano, k výměně používáme pouze originální díly nejvyšší kvality. 

Kde vás najdu?

Nejsem z Prahy. Je i tak možné, že mi telefon opravíte?

  • Ano, telefon nám můžete zaslat na adresu Mobileko, Spálená 88/13, Praha 1, PSČ 110 00.
    K telefonu nám prosím připište své jméno, adresu, telefonní kontakt či email a jaký druh opravy požadujete.
    Telefon opravíme a obratem zašleme zpět. 

Zapůjčíte mi telefon, než proběhne oprava?

  • Ano, rádi Vám náhradní telefon zapůjčíme.
Nevyplňujte toto pole:
DN Avatar autora Samsung Galaxy S9 edge 22.7.2020 21:54
Dobrý den poslední týden při připojení nabíječky mi tel. Hlásí zjištěna vlhkost atd . Vím jistě že tel.do kontaktu s vodou ani vlhkosti nepřišel každopádně tel. Nejde nabíjet jediné po restartu se chytí a nabíjí prosím o případnou aspoň odhadovanou kalkulaci za opravu ať vím jestli má cenu ho opravovat předem děkuji a přeji hezký den. David Novotný
M Avatar autora 23.7.2020 11:47
Dobrý den, u modelu galaxy S9 hlásící vlhkost mohlo přeci jen nějakým způsobem dojít k oxidaci konektoru, či k jeho poškození. V tomto směru je nejlepší se zastavit na jedné z našich poboček, kde bychom ověřili v rámci bezplatné diagnostiky, že se jedná o konektor a případně jej vyměnili. V tomto případě to totiž skutečně vypadá na poškozený konektor. Budeme se těšit na Vaši návštěvu. S pozdravem Mobileko